21 Şubat 2016 Pazar

Tortum Evden Eve Nakliyat

Erzurum Koza Nakliyat olarak sizlere en iyi hizmeti vermek için Erzurum İçi ve Erzurum Şehirlerarası Bölgesinde Tortum Evden Eve Nakliyat olarak hizmet vermekteyiz.
4 önceliğimiz olan, Müşteri Memnuniyeti, Kaliteli Nakliye, Uygun Fiyat, Zamanında Hizmet ile sizlere en iyi hizmeti vermeyi kendimize misyon edindik.
Bizlere ulaşan müşterilerimiz öncelikle şunları bilmelidirler; Kendi Aracı ve Personeli ile hizmet verenAracı Firma Kullanmayan,Sigortalı ve Kaskolu Taşıma yapanAmbalajlama ve Paketlemeyeözel önem veren daha eşyalarını emanet düsturu ile taşıyan bir firmayız.
Size hizmetlerimizde Geleneksel ve Asansörlü Taşıma ile geniş tercih sunuyor ve sözleşmeli resmi taşımayı yapıyoruz.
Tortum NakliyatTortum Evden Eve Nakliyat, Tortum Kurumsal Nakliyat, Tortum Asansörlü NakliyatTortum Parsiyel Taşımacılığında alanında en iyi Erzurum Firmalarından birisi olduğumuzu belirtmek istiyoruz.
“T.C. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’ndan tescilli K3 ve K1 Taşıma Belgesi”ne sahip olduğumuzu ve Firma olarak deneyimli bir Nakliye Şirketi olduğumuzu, Marka Değerimize uygun kaliteli en iyi sistem ile size sunduğumuzu yapacağımız işlerde alanında deneyimli personelimiz ile sizlere gösteriyoruz.
Nakliye hizmetlerinde eşyalarının zarar görmesini sıfıra indirme adına özel olarak Plastik, Karton ve Köpük Sistemi ile eşyalarınızınAmbalajlama ve Paketleme işlerini itina ile yaptımızı bu çerçevede yaşanabilecek aksalıklarda zararınızın tanzimi için Sigortalı hizmet aldığınıza dikkat çekmek istiyoruz.
Mutlu Yuvalarınızda daha sevinçli günler dileğiyle sizleri ailemize davet ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder